”MITÄ MINÄ NYT SITTEN TEEN TÄLLÄ ETÄCOUTSILLA?”

– Rahaa, vastaa asiakasyrittäjämme Seija.

”Aloitin Scoutsin käytön, koska minua otti päähän jatkuva tulipalojen sammuttaminen. Ensin siirsin ja tallensin olemassa olevat sopimukset ja tiedot Scoutsiin. Kun pikkuhiljaa sain järjestystä ja ryhtiä päivään, heräsi kiinnostus muidenkin asioiden kuntoonlaittamisesta.

Minulle oli tärkeää tavata Coutsi henkilökohtaisesti. Aika nopeasti löysimme ne asiat, joihin keskitymme. Nyt toimenpiteille ja suunnitelmille on rakennettu tavoite. Omakustannustuntihinnan selvittäminen olikin alkusysäys kiinnostukselle löytää ne tuotteet ja palvelut, jotka oikeasti tuovat yritykseeni rahaa.

Käytän ohjelmaa säännöllisen epäsäännöllisesti. Coutsin kanssa keskustelemme noin kerran kuukaudessa, miten on onnistuttu  ja mihin kannattaa keskittyä seuraavaksi. Aina asiat eivät etene niinkuin olen suunnitellut, mutta yhteisten keskustelujen jälkeen saan taas uutta virtaa.”

Seijalla on käytössä Etäcoutsi-palvelu jo toista vuotta. Hänen yrityksensä toimintansa on kasvussa ja se on kannattavaa. Aiemmin tunne siitä, että saatu raha vain hävisi jonnekin on muuttunut varmuudeksi ja toiminnaksi, jonka tuloksena rahavirta on saatu käännettyä kotiinpäin.


Etacoutsi tukena ja lähellä.
Etacoutsi tukena ja lähellä.

Näin asiakkaamme käyttävät Etäcoutsi-palvelua

1. Asiakas käyttää Scoutsi-sovellusta itsenäisesti. Silloin tällöin hänellä on tarvetta ajatusten vaihdolle ja hän ottaa itse yhteyttä puhelimitse tai varaa lisämaksullisen henkilökohtaisen tapaamisen.

2. Asiakas käyttää aktiivisesti Scoutsia, tekee ja tallentaa suunnitelmat sinne. Hän voi sopia säännöllisestä puhelinyhteydestä Coutsin kanssa, jolloin yhteydenotto voi olla lähtöisin häneltä tai Coutsilta.

3. Asiakas arvostaa enemmän henkilökohtaista yhteydenpitoa ja hän ottaa yhteyttä kun tarvetta ilmenee. Hän ei käytä ohjelmaa säännöllisesti, mutta hän päivittää tiedot 2-6 kertaa vuodessa Coutsin kanssa käytyjen yhteisten keskustelujen aikana tai sen jälkeen.

4. Asiakas käyttää Scoutsia yhdessä Coutsin kanssa. Hän voi halutessaan jakaa näkymän Coutsille, jolloin keskustelua on helppo jatkaa tehtyjen muutosten jälkeen.

5. Asiakkaalle tärkeintä ovat keskustelut, mutta tietojen kirjaaminen tuntuu työläältä. Lähipiiristä on kuitenkin löytynyt luotettava henkilö,  joka täydentää ja ylläpitää tietoja Scoutsissa. Asiakas on saattanut lisäksi sopia säännöllisistä henkilökohtaisista tapaamisista puhelinyhteydenottojen lisäksi.

Ei ole vain yhtä oikeaa tapaa käyttää Etäcoutsi-palvelua. Sinä päätät mikä tapa sopii sinulle parhaiten. Sen voimme kuitenkin luvata, että olipa tyylisi mikä tahansa, yrityksesi kehittämiseen käyttämäsi aika on aina ”kotiinpäin.”

Ota yhteyttä ja tilaa Etäcoutsi alkaen 65,-/kk + alv24%.